Trevlig Midsommar!!!

Tänka sig att det redan är midsommar... Tiden går fort!

Jag jobbar... och resten av familjen är hos mamma och co i Norrtälje. Tur för dom :P ;))

Här är det lugnt!! Inte så mycket som händer och inte så många som jobbar;)
Mat fick man här också;) Färskpotatissallad, sill och massa annat ;) Till efterrät jordgubbar och vaniljgrädde! Så det går ju ingen direkt nöd på mig fastän jag såklart hade velat vara med familjen!!

Nu ska barnen vara hos mamma ca en vecka (beror på hur länge jag klarar mig utan dom och hur länge dom orkar med våra busungar) <3
Har ganska mycket i veckan i alla fall!! Ledig imorrn, jobbar natt sön, mån och tis, ledig onsdag, banken och intervjuer på torsdag...ja som vanligt fullt upp;) Sen jobbar jag på 4an igen fre,lör och sön....

Hoppas ni har en underbar midsommarafton!!

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0