Jobba sig lite...

Har jag ju gjort... Var ju ledig i fredags eftersom vi var barnvakter. I lördags jobbade jag på natten och sov såklart inte på dagen....fattar inte att man inte kan slappna av!!??? Var en ganska kämpig natt men det gick!
När jag kom hem på söndag morgon så åt familjen+Cindra frukost. Sen kom Cindras mamma och hämtade upp de stora tjejerna för fotbollsträning. Tomas skulle mecka skrotbil så jag slog en pling till Tessan och vi åkte med de små till FunHouse. Det var ju kanon. De skötte sig själva de små krabaterna!! Tessan och jag satt och pratade och det var allmänt trevigt;)
Vi var där i 3 timmar... Helt perfekt en regnig dag! På kvällen var jag så trött att jag knappt orkade resa mig från den sittande ställningen på golvet:P
Vi åkte in till Södertälje vid 21 tiden och hämtade syrrans bil! Hon e ju så himla gullig som lånar ut bilen till mig när det kör ihop sig! <3 tack <3

När vi kom hem så var det sängen diiiirekt!! Jag somnade på två röda ;)

Måndag morgon åkte man upp vid 8 igen...frukost och sen var det bara att dra iväg till TV4 för jobb!!
Jag fick sluta tidigare på kvällen och det var suuuperskönt!

Idag gick jag upp vid 7.30, åt frukost, gjorde iordning barnen, lämnade dom på dagis,jobbade med mitt ordinarie jobb....schema och bokade intervjuer för att sedan ta bilen och åka mot Sthlm. Ett stopp i Kungens kurva för att plocka upp lite grejjer åt Tomas och för en Drive in! Sen bar det av mot Tv4 igen.

Och nu sitter jag här... får sluta snart och då är det inte så lång tid kvar innan jag får lägga ner huvudet på kudden och somna skönt!!
Det har gått skitbra idag...Äntligen känns det som att jag är inne i det här igen!! Det var fullt ös mellan 19 och 22, det kom ftp-inslag som strulade på vägen....jag fixade det! Det kom inslag strax innan sändning som jag klippte i och postade till körchemat;) Gick bra fast det var stressigt, hästarna kom i tid så jag hann klippa och posta det i lugn och ro... Jag hjälpte till att göra bokningar och banda annat!!
Är sjukt nöjd!! Fick glada tack efter sändningen och då blir man ju sådär extra glad!!

Nu ska jag börja packa ihop här så jag kan driva hem någon gång!!

Imorgon är jag "ledig"!! Tjohooo!!! Ska BARA fixa lite med det ord, jobbet :P

Ha det bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0