Oj oj, vad tiden går...

Det var redan en vecka sedan sist jag uppdaterade!!

Barnen har varit hos mamma och Anders i veckan... Det var nog det bästa för dom för här har det strulat som ***!!
Bilen rasade, JA, den nya!!! Det visade sig att det var ettt relativt enkellt fel och vi slapp betala något eftersom det gick på garantin.
Och oturligt nog så var det inte det ända som hände!!
Moa kom i onsdags och vi lunchade och badade i poolen! Alltid lika trevligt, mysigt och skönt att få umgås och prata av sig lite.
Igår åkte vi till Norrtälje för att hämta barnen. Vi åt gott snackade massa och sov kvar... Äntligen kunde jag slappna av lite, såå skönt!! Men till följd av det så bröt en förkylning ut... Jag som ska jobba hela helgen :S
Hoppas att det håller sig i chack!!!

Så nu sitter jag här på jobbet och snorar:/
Känns som att 4½ timma är låååång tid för tillfället!! Men de första 5 har gått fort;)

Trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0