Ledigheten gick snabbt....

För snabbt!!
Vi har inte hunnit med att göra så mycket.
Alexandra och Cindra har gått på Scanias idrottsskola hela veckan och dom har varit supernöjda båda två!! Dom behöver ju ha ngt att göra på dagarna och det här var superbra. 500kr för 5 dagar och då fick dom lunch varje dag. Dom har provat på alla möjliga sporter, varit och badat, busat och haft allmänt skoj!!

I torsdags fick jag ett annat jobb. Jag åkte in till 4an för att playa ett program live... Kul att få göra lite annat ;)

Igår var det kanonväder så jag funderade ett tag på att åka ner till stranden men själv med de två små galningarna lockade faktiskt inte....vi badade alla tre i poolen istället innan det var dags att hämta tjejerna i Södertälje.

Idag innan det var dags att bege sig till 4an så städade jag ungarnas rum. Fick ett ryck här om dagen och röjde Alexandras rum. Hon är expert på att lägga saker där dom inte hör hemma. Efter ett tag är det kaos och jag har verkligen inte orkat ta reda på det. Hon har fått städa själv och det är ju inte jättelyckat direkt :P Men vi eller JAG mest, röjde i alla fall så idag dammsugade och dammade jag ordentligt. Gjorde också ett ryck i tjejernas rum där det såg ut som ett smärre bombnedslag ;) Hoppas det är fint när jag kommer hem också :P

När jag var på övervåningen och städade så höll Tilde på att pula där nere... Helt plötsligt hör jag hur micron piper och så känner jag en äcklig stank!! Jag springer ner för trappen och in i köket, drar ur sladden från uttaget och öppnar micron....vad hittar jag där?? Jo våran nyinförskaffade hemtelefon!! Asså shiiiit vilken unge!! Fatta hur illa det kunde gått om hon hade satt micron på längre tid och jag inte hört det. Då hade det smällt!! Som tur var hände inte det och Tilde hade gått därifrån! Ingen fara skedd med shit vad skraj jag blev!! Det var den micron och den telefonen.... Nu blir det en ny micro och den med BARNLÅS!!! Tänk att det ska behövas på ALLT!! Fattar inte:P Hon är extrem det lilla trollet!!

Men jag älskar mina barn <3<3<3

Nu har jag snart gjort mitt pass för idag...bara en timma kvar nu! Sen är det tre dagar kvar innan vi har vår minisemester tillsammans <3  SEN efter det är det ett par intensiva veckor med jobb!! Härligt :P

HA det bäst och ursäka min dåliga uppdatering ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0