Hemska människa!!!

Men det tar vi lite senare... Nu ska jag först berätta om vår torsdag;))

Då fick vi nämligen besök från Malmö. Familjen Virc kom på fika och middag... Det var superskoj att träffa dom igen. Det var 2 år sedan vi träffades på campingen på Öland.

Fredagen spenderades först på TV4 och sen åkte jag direkt till Familjen Vircs husvagn på campingen i Bredäng. Tomas och barnen hade redan anlänt och alla var på väg ner till badet;)) Supermysigt var det och nu längtar man ju ÄN mer efter husvagn!!
Kom hem på kvällen och orkade inte ens uppdatera mig av nyhetsläget vilket jag verkligen ångrade!!
Lördag morgon ringer de mig från jobbet och ber mig komma in tidigare... Shit, vad nu??
Kollade i telefonen på väg till jobbet och såg vad som hänt...
Fy faan vad hemskt! Hur kan man vara så jäkla kall och bara skjuta massa människor och bomba lite hur som???
Det var mycket, väldigt mycket att göra under lördagen och till råga på allt så fick jag stanna kvar till 20.30. Började 06.30....Var GANSKA seg när jag kom hem!!!

Söndagen spenderades ju också på 4an men när jag slutat var jag förbi Maxi och sedan grillade vi lite på kvällen...

Idag har jag haft möte på mitt ord. jobb innan jag sedan mer eller mindre direkt drog vidare hit till 4an igen.
Nu har jag gjort arbetsdag 4/8 innan jag får 2 dagar ledigt.... 4 to go!!

Imorgon ska jag bara mysa med familjen innan jobbet har jag bestämt!! För lite sånt nu känner jag....

På söndag åker dom till Sälen med Tomas bror och familj... De ska gå på vattenland och grejjer;)) Kul för dom!! Mindre för mig som måste jobba och vara själv hemma :P

Hoppas ni semesterfirare har det bra där ute....och ni som jobbar förståss;))

Tack och hej för idag;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0