En minisemester rikare...

Men nu åter på jobbet!

Det var så skönt och behövligt att få komma bort och låtsas som problemen är borta!!
Vi var på badhuset i Skara hela familjen...det var skoj, väldigt uppskattat av barnen;) Annars så var vi I Lidköping och shoppade lite, vi var en vända till Läckö slott och så har vi grillat och umgåtts;)

Hann inte vara hemma så länge innan verkligheten kom ikapp :P
Nä så illa är det ju inte men det är mycket från alla möjliga håll!!

Min kära sambo har fått ett nytt jobb! Är så glad för hans skull...och för min ;) Han har bra regelbundna tider och jag kan vara den skiftarbetande mamman vilket jag trivs kanonbra med!!

Nu jobbar jag idag och imorgon, sen åker vi till Norrköping över dagen på onsdag och det ska bli så skoj, Busfabriken och grilla med bästa Moa med familj;)!! På torsdag kommer familjen Virc från Malmö som vi träffade på Öland för 2 år sedan när vi campade! Kul att vi fortfarande har lite kontakt!!
På fredag är det åter till jobbet och då har jag 8 dagar i sträck att se fram emot :S

Hoppas ni alla semesterfirare har det bra där ute;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0