Det händer mycket nu....

I onsdags åkte vi till Norrköping. Tyvärr kunde inte Tessan och Nicky följa med eftersom Nicky hade fått ögoninflammation. Tråkigt men så är det.
Jag och barnen åkte i alla fall. Vi mötte Moa med barn på MAX i Norrköping för lite lunch...sen bar det vidare till Busfabriken där vi busade i 3 timmar... lika kul som vanligt och Tilde var helt crazy, som vanligt ;) Det var verkligen ett ställe för henne...Men INTE den lilla hörnan för barn mellan 1-3 utan hon skulle vara i de stora klätterställningarna...
Vi klättrade runt där och hamnade vid en lång rutchkana...va satte oss bredvid varandra och började åka... jag fick mer fart och när jag vänder mig om och tittar så har Tilde satt fötterna i kanan och stannat!! Sen börjar ungen klättra upp igen... Jag var ju liksom redan nere och den var ju kanske en 6 m eller nått upp till Tilde!! Fatta paniken...hon kunde ju klättra vidare vart som helst....hur skulle jag hinna ikapp henne nu??
Jag sprang i alla fall runt och upp i klätterställningen igen och som tur var så stannade galningen där jag såg henne sist!!
Vi hade i alla fall skoj och efteråt åkte vi hem till Moa och blev bjudna på grillad kycklingfilé och min absoluta favvopaj till efterrätt;))
Vi lämnade Norrköping vid 21-tiden och det tog inte många sekunder innan Tilde slocknade;) Ebba somnade några minuter senare;))

En supertrevlig dag....precis som gårdagen men den hinner jag inte skriva om nu. Har haft fullt upp här på jobbet idag....därför har detta inlägg tagit 3 timmar att färdigställa;)

Fortsättning följer....

Kommentarer
Postat av: Moa

Tack för en toppendag gumman! Som alltid när man är med dig!Pussar och kramar

2011-07-23 @ 10:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0