Ännu en dag på 4an...

Idag med betydligt mer att göra ;)
Det var typ kaos när jag kom hit... Mycket att göra och strul. Det ordnade sig till det bästa.
I 19-sändningen hade vi en direktare från Gotland via laptop. Vi testade vid 18.30 och det var klockrent....det var då det....minuter innan sändning så hänger sig datorn på Gotland :P Efter en omstart var den stabil igen, men inte länge :P Den hängde sig IGEN!! 4 sekunder innan de skulle ut i sändning kom de tillbaka och klarade det!! Tjohooo! Ibland ska man ha tur ;)

Efter 19 har det varit coollungt här... Allt eller inget liksom!!

Ser fram emot att få åka hem snart ;)
Imorrn jobbar jag igen men efter det har jag några dagar skön ledighet;)

JUST DET!! Gissa när jag vaknade i "morse"??
Tomasväckte mig och Ebba 10.30!! Heeelt galet men vääääldigt skönt! Då hade underbaraste Alexandra gått ner med Tilde och kollade TV;) Tomas gick upp vid 10 och tog en dusch innan han väckte oss ;)
Sååå skönt! Även fast jag sov så länge idag så är jag skiiittrött nu!! Måste vara förkylningen (även fast det känns bättre idag) och de senaste dagarna som gör det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0