Än så länge en lugn kväll!!

Hoppas det fortsätter så;)

Nu är det sista kvällen innan min 5 dagar långa ledighet ;) Ska bli skönt att komma bort lite ;)
Och framför allt att bara umgås med familjen <3

Idag ringde jag till försäkringsbolaget för att se om vi fick någon ersättning för det våran vilda Tilde orsakat.. Han skrattade gott när jag berättade att vår snart 2åriga dotter eldade upp vår telefon i micron :P
Skönt att man kan få folk att skratta... Fatta vad dom måste få höra många roliga saker som hänt människor...och tråkiga såklart!! Ser framför mig hur han vid middagen berättar för frugan om min historia idag och hur dom skrattar där vid bordet;))) Jag bjuder på den ;)

Imorgon ska jag bara njuta och förbereda inför vår lilla tripp i veckan... Vi sticker på torsdag och kommer hem på söndag!! Skönt med lite miljöombyte och bara kunna släppa allt för tillfället!!

Nä plikten kallar!!

Tjaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0