Tillbaka till rutiner...

I alla fall vissa i familjen;)
Igår var barnen på dagis några timmar... Märktes inte att de hade varit borta 5 veckor;) De hade inte ens tid att säga hej då till Tomas. Och skönt är väl det! Jobbigt om de hade blivit ledsna!
Ebba vår stora tjej börjar ju snart på den stora avdelningen;)) Gissa om hon är mallig för det?!?!

Alexandra är väl den som inte riktigt kommit in i vardagsrutinerna ännu men hon har ju trots allt några sommarlovsdagar kvar så det är ju som det ska vara...hon kan njuta ett tag till!!

Imorgon ska vi till Örebro och kolla på...... mmm, spännande, spännande!!
Vi måste åka tidigt för att hinna hem till 16 när barnen ska hämtas på dagis igen så sova det får jag göra till natten;))

Igår kväll innan jag drog till jobbet så tog vi en cykeltur hela familjen och lilla C... det var mysigt!! Vi stannade också till i lekparken så barnen fick leka av sig lite.
När vi kom hem skulle vi lägga de små...Ebba protesterade vilt!! Hon skulle minsann se Erik Saade på tv innan hon gick och la sig!! Fråga mig inte hur hon kom ihåg att han skulle vara med på tv kl 20.... Grannen berättade det på eftermiddagen men jag trodde ju aldrig hon skulle komma ihåg det!! Haha, ja ja, hon fick ligga i soffan, dricka sin välling och kolla på Erik Saade!! Sötnos!!

Min första natt efter semestern börjar lida mot sitt slut! Äntligen! Det har varit tufft!
Snart ska jag hem och sova så jag pallar en natt till....

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0