Sista dagen...

innan jag går tillbaka till mitt ord. jobb. 
Känns sådär... Jag känner nu efter den här sommaren att det är det här jag ska hålla på med. Helt klart!

I torsdags kom min underbara familj hem. Dock sent så jag hann åka till jobbet... Alexandra och Cindra skulle följa med mig till jobbet.
Cindra kom och gjorde mig sällskap till middagen sen åkte vi till 4an.
Vi hade väl varit där en halvtimma ungefär när familjen ringde och sa att de var utanför.
Jag fick pussa lite på familjen sen var det dags att jobba... Alexandra och Cindra var i sitt esse ;) Mats som jobbade då satte dom i jobb och det uppskattades;)
När jag hade gjort det jag skulle så tände de upp i studion åt oss och Alex och Cindra var helt plötsligt nyhetsankare och väderflickor. De hade verkligen såååå kul!! De ville inte åka hem;) Jag ville hem till de andra småtrollen så jag han pussa på dom...visste att de var uppe och väntade! Men det var underbart att se att de hade så kul... De var inte liiite malliga efteråt;)))

I fredag var Tomas tvungen att sticka iväg på lite jobb och jag och barnen åkte ner till Hökmossen.
Senare kom även Tomas ner och vi hade en mysig dag på stranden...
Alex hade såklart Cindra med sig. Alexandra fick förfrågan att följa med dom till Johans "landställe"... Det var hon ju inte sen att tacka nej till;)) Så efter att inte ens varit hemma ett dygn så drog hon igen. Haha, men det är väl så det ska vara på sommarlovet? Bara hitta på massa skoj.
Hon kommer i alla fall hem idag så snart är ordningen återställd!!
Imorgon ska barnen tillbaka till dagis igen...de börjar lite smått med 9.30-13.30. Och jag ska köra min första natt på 5 veckor... puh!!

Nu ska jag gå och hämta mig lite frukost... och försöka hålla mig vaken de resterande 8 timmarna :P

Ha en bra dag och hoppas solen skiner....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0