Sådär ja...

Nu får bloggen lite tid igen...

Tjejmiddagen gick ju bra;) Dom hade skoj och det var ju huvudsaken!!
På kvällen gick jag vidare till jobbet...det var inte jätteskoj :/ Trött var jag... Lördagen bytte jag bort så det är därför jag sitter här nu :P På jobbet alltså;)
Skönt när man kan byta lite ibland! Imorgon är jag ledig och då ska jag bla annat handla inför helgen och vår lilla kräftskiva som plötsligt blev gårdsfest;)) Ska bli superskoj... Hoppas många kommer ut på gården, skulle vara trevligt!!

Annars har det inte hänt speciellt mycket i veckan.... I måndags var Amanda hos oss och på eftermiddagen blev det en kort övningskörningsrunda och sen åkte vi och besiktigade Seaten eftersom Tomas monterat dragkroken...
Den gick ju igenom utan problem så nu är vi ytterligare ett steg närmare ;)) Vi har vagnen och vi har kroken, bara kortet kvar ;)

På fredag ska jag hoppa in på 4an igen... skönt att hålla det igång nu!! Lördag f.m. är det bara förbereda som gäller....innan det smäller;))

Hoppas ni har det bra där ute och just nu hoppas jag ni sussar gott!!


Här är när lilla C och Alexandra var med mig på jobbet!! Superskoj tyckte dom att det var!! Härligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0