redan 5 dagar...

innan förra inlägget!!
Jag har haft mina tre dagar ledigt och det var superskönt! Men mycket man vill hinna med;)
I mpndags var dagis stängt så det var bara att hålla sig vaken...segt men det gick. Vi fick massa besök under dagen så det var perfekt!
I tisdags skulle vi åka till Hågelbyparken hade jag tänkt, men det dåliga vädret gjorde att vi istället åkte till FunHouse med grannarna, och innan dess hann vi med att åka förbi Tomas syrra och äta lunch på MAX.

I går tog vi (jag, Amanda, Alexandra, Cindra och de små) cyklarna och drog till Hökmossen;) Det var lite för kallt för att bada tyckte jag men vi åt lunch och bara mös i ett par timmar, supermysigt!!

Annars har jag övningskört med Amanda två kvällar. Första kvällen gick det sådär måste jag ju säga men igår gick det kanonbra;)

Nu sitter jag på 4an och väntar på att få gå hem....snart kan jag göra det också ;)

Imorgon ska Alexandra ha tjejmiddag hemma....det blir tacos, highschoolmusicalchampagne, godis och mys;) Tomas och Stefan åker nog till Heron med de små så att de inte stör de stora tjejerna ;))
Jag och Amanda får serva gänget;)

Jag hoppas jag kan vila lite på dagen, annars blir det en tung natt!! Men det är två nätter nu sen är jag långledig som det ser ut nu!

Nej hörrni!! Nu ska jag förbereda för hemgång...

En sak till bara.......Moa!! Nu har vi inte pratat på länge! Saknar dig ju;) Hoppas vi når varandra snart!

Natt natt

Kommentarer
Postat av: Moa

Håller med du! Absolut dags att pratas vid snart! puss å kram så länge

2011-08-20 @ 22:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0