Har SUPERmånga läsare....

NOT!! ;)

Men jag är glad att jag har någon i alla fall;))

Jobbade mån och tis natt och det var hårt! Jobbigt att komma tillbaka till nätter nu när man sovit varje natt på 5 veckor! Men det gick ju det med!

I onsdags när jag gick av cyklade jag hem och kastade mig i duschen sen åkte vi till Örebro och blev en husvagn rikare.. ;) En superfin en. Såg inte så fin ut på bilderna på nätet, så det var ju positivt! Är supernöjd!!

På kvällen bjöd vi Anders, Susanne och barnen på middag. Anders hjälpte ju oss att hämta vagnen;)
Det var en trevlig kväll men efteråt var jag trött som få!! I torsdags var jag ledig men superrastlös!! Helt galet men sant! Vi åkte in till stan och köpte present till Viggo, Ebba ska på kalas hos honom imorgon;))
På kvällen kom Stefan och hälsade på och ytterligare någon timma senare fick jag besök av Veronica... det var länge sen. Vi tog en fika och pratade massa!!

Fredagen var lugn fram till 13.30 när jag begav mig upp till Stockholm och TV4.
Det var ganska lugnt där också...

Idag fick vi fikabesök av Angelica, Christian och Melvin;) Det var länge sedan och mycket trevligt som vanligt!!
Vid 14 var det dags att bege sig mot jobbet igen och nu sitter jag här och väntar på att timmarna ska gå så jag får åka hem ;))
Imorgon går jag på och jobbar natt igen... dock bara en innan jag tar 3 dagar ledigt!!
Innan jobbet kommer Tomas syrra och hennes son förbi på lite mat.

Lite uppdatering satt ju inte fel...eller?

Ha det bra... Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0