Har en ny tillfällig sambo;))

I lördags åkte Tomas och barnen till Leksand för att på söndagen åka vidare till Sälen.
Jag satte mig med räkningarna och sen drog jag och övningskörde med Amanda;) Det gick bra!! Vi körde en timma nästan.
På vägen hem hämtade vi upp Tessan, handlade lite och så köpte jag pizza på vägen hem.
Tessan, jag, Bine och Anna gick senare på kvällen upp till Kitti och Marina. Vi snackade skit och drack lite vin. Vi hade väldans trevligt.
I söndags åkte jag med Ullis och Janne till Hedlandet....där hittade jag en hissgardin till köket;) På vägen hem åkte vi till Taxinge slott och fikade! På kvällen åt jag middag med Linda och Mange på Greken, det var trevligt det med...och gott!!
Efter middagen åkte vi hem till mig och jag slängde ihop en kladdkaka. Precis när vi ska sätta oss och fika så kommer Moa och barnen. Jag erbjöd dom husrum så dom slapp åka hem innan dom ska tillbaka och så har ju jag trevligt sällskap när jag är hemma;)

Igår när jag kom hem från TV4 drog jag direkt vidare till mittt ord. jobb och hämtade alla tidrapporter och fixade... När jag sen kom hem stod maten på bordet. Det var bara att sätta sig;) Grillat kött, potatisgratäng och en god sallad. Det var behövligt efter den dagen.
Det värsta var att jag på kvällen sen var tvungen att åka till gamla lägenheten och skura ugnen. Det hade våra ex-hyresgäster INTE gjort. Som tur var hade jag Linda och hennes dundermedel med mig, annars hade jag väl stått där än. Tack snälla Linda!!
När jag kom hem igen på kvällen var jag uppe i varv och somnade inte förrän vid 23.30.

Imorse vaknade jag precis innan klockan ringde vid 4.30... då var jag inte kaxig!! Och det är jag inte nu heller kan jag ju påstå!! Usch vad trött jag är nu!
Skönt att jag får sova längre imorgon!

Ikväll ska vi grilla med Linda och Mange och Moa har gjort den underbara jorgubb och rabarberpajen;)) Det ser vi fram emot. Jag tror att det kommer slinka ner ett glas vin också... mmmm

Men allt hänger ju på att jag håller mig vaken också :P Ska göra mitt bästa;))

Nu längtar jag efter min familj <3<3<3 Men än är det inte torsdag! hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0